Oglaševanje v Utripu Savinjske doline

Z oglasom boste zagotovo dosegli svojo ciljno publiko

Za vas smo izpostavili nekaj dejstev, zakaj se nam zdi pomembno oglaševanje tudi v času kriz in drugih nepredvidenih dogodkov;

Dogodki se odvijajo z osupljivo hitrostjo in situacija se vsakodnevno spreminja. Pametna podjetja komunicirajo s kupci in dobavitelji, da ugotovijo, kako je kriza vplivala na njih in s čim jim lahko pomagajo. Ko se trženjski in komunikacijski proračun zmanjšata, postanejo podrobnosti bolj pomembne.

Žal številna podjetja kljub nasprotnim opozorilom marketinških strokovnjakov še naprej klestijo marketinške proračune, oglaševalske aktivnosti pa množično prestavljajo. Blagovne znamke morajo razmišljati dolgoročno, pri čemer se sklicujejo na podatke raziskave družbe BrandZ iz let 2008 in 2009, katere ugotovitve kažejo tudi do devetkrat hitrejše okrevanje tistih blagovnih znamk, ki med finančno krizo niso prenehale oglaševati.

Po raziskavah družbe Kantar v katero je bilo vključenih 25 tisoč potrošnikov iz tridesetih držav, so ugotovili, da tudi potrošniki v času zadnje "krize koronavirusa" podpirajo oglaševanje, in sicer jih kar 90 % meni, da podjetja ne smejo prenehati z oglaševanjem in obveščanjem. 

Prepričani smo, da boste tudi z oglaševanjem v časopisu UTRIP Savinjske doline zagotovo dosegli svojo ciljno publiko. Čeprav delujemo lokalno, pokrivamo namreč 6 občin Spodnje Savinjske doline in dosegamo naklado 11.900 izvodov, ki je v celoti prodana.

Za vse informacije glede oglaševanje smo vam na voljo na utrip@zkst-zalec.si ali 031 623 117.

Uredništvo 

Galerija slik